Nabízíme expertní pohled na výše zmíněné kreativní oblasti – zapojení většího množství studentů pod vedením zkušených pedagogů. V oblasti marketingu se může jednat o tvorbou komunikačních strategií či nejrůznější průzkumy a testování s interpretací zjištěných výsledků. V rámci designu můžeme nabídnout vstupní rešerše a analýzy pro potřeby koncepčních záměrů či přesně specifikovaná dílčí zadání, jakými může být např. práce na brandingu, tzn. tvorbě a používání vizuální identity značky.
Máte zajímavý záměr, u kterého je zatím příliš mnoho neznámých? Hledáte nové cesty, přístupy, možnosti inovací? Můžeme se stát výzkumnou laboratoří, kde je možné experimentovat, zkoušet zcela netradiční postupy s cílem objevovat cestou pokusů a omylů – můžeme dělat to, na co v běžném provozu firmy většinou nejsou podmínky.
Usilujeme o oboustranný přínos partnerství a dlouhodobou spolupráci, jejíž hlavním cílem je realizace společného zájmu partnera a univerzity, účast na vědecko výzkumných činnostech a na inovačních procesech. Díky dlouhodobé spolupráci máte možnost být v kontaktu jak s odborníky jednotlivých ateliérů, tak studenty, kteří mají potenciál rozvoje.
Provádíme výzkum na zakázku, který vychází ze spolupráce (interakce) specificky plnící vaše výzkumné potřeby a požadavky. Typicky zahrnuje rozsáhlejší projekty, originální výzkum a psaný report.
Jedná se o nejčastější způsob spolupráce, kdy na základě zadání nabídneme sadu návrhů, z nichž si klient jeden vybere k dopracování a realizaci. Může se jednat o celou šíři v rámci produktového, grafického, digitálního či módního designu: např. návrh nového produktu / výrobku, vizuální identity, webových stránek, design interiéru nebo návrh úpravy veřejného prostranství, oděvní či obuvnické kolekce apod.. V rámci filmové a animované tvorby nabízíme natočení videí (propagační, informativní, 360° videa), či vytváření krátkých animovaných filmů.
Hovoříme zde o spolupráci na společných výzkumných projektech nebo zakázkách, které neprobíhají v rámci semestrální práce. Na zakázce pracují vybraní talentovaní studenti ze všech úrovní studia.
Cíleně podporujeme specifické aktivity, jakými mohou být vypracování vámi zadaného tématu závěrečné práce, aby výsledek byl užitečný pro vaši firmu. Integrujeme projekty mezioborových témat do bakalářských, magisterských a disertačních prací a podporujeme kreativní řešení. Chceme našim studentům nabídnout možnost pracovat na reálném zadání spojeným s praxí. Své budoucí zaměstnance můžete nalézt právě mezi studenty.
Zapojte naše studenty marketingových komunikací, designu, fotografie nebo audiovize do vašich aktivit a dejte jim příležitost ověřit si teoretické poznatky v reálném životě firmy či organizace. Vychovejte si budoucí posily svého pracovního týmu.
Využijte příležitost zapojit se do výuky formou přednášky či workshopu na téma týkající se vašeho oboru a inspirujte tak budoucí absolventy. Podělte se s vašimi odbornými znalostmi a diskutujte téma s mladými kreativci.
Oslovte studenty, budoucí absolventy s nabídkou zaměstnání a rozšiřte tak svůj pracovní tým. Využijte portál Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, propojující studenty a zaměstnavatele Job Centrum.
Věcně či finančně můžete přispívat na zajímavé projekty realizované v rámci FMK, jakými jsou konference, soutěže, festivaly, workshopy a další aktivity. Talentované studenty můžete také podpořit formou stipendia či odměny. Dostaňte vaši firmu do povědomí studentů a široké veřejnosti a zjistěte, co se na fakultě děje.
Může se jednat o prezentaci vaší firmy na půdě univerzity či možnosti exkurze, kde studenty seznámíte s činností vaší firmy. Nebo máte v plánu využít inovační či kreativní vouchery? Ozvěte se nám a pokusíme se najít řešení.